A régi-új nagyágyú
Lehetőségünk nyílt kipróbálni az Land Rover Defendert. A pedigrés jármű nem hazudtolta meg magát, bármilyen terepkörülmények között képes helytállni és mostanra alaposan kinőtt a korai, slaggal takarítható, puritán alumínium kübli stílusából, ami elsősorban a funkcionalitással hódított. Jelen tesztautónk főúri kényelemmel, minőségi anyagokkal, pompás szín-összeállítással, légrugós futóművel és a mokány terepjáró képességekkel rendelkezik.
Az importőr tavaly rendelkezésünkre bocsájtott pár napra egy Jaguar E-Pace-t, amivel szintén kellemes napokat töltöttünk el, ahogyan ezt most is tettük a Defender társaságában. A hatalmas jármű terepen és aszfalton is szépen megállja a helyét, ráadásul a járókelők figelmét is felkelti – folyamatosan a tekintetek kereszttüzében van, bármerre jár. Egészen komoly, terepkörülmények között is volt lehetőségünk a Defender kipróbálására, mindenképpen tekintsétek meg a róla készült videónkat.
Elindítottunk egy kisebb játékot is, Youtube csatornánk népszerűsítésére is.
Szokás szerint mellékeltük a részletes műszaki adatokat, a többit pedig tekintsétek meg a Youtube csatornánkon. Iratkozzatok fel és kövessetek minket!
Tesztautónkat a Land Rover Magyarországnak köszönhetjük, tisztaságáért pedig ismét az Easy Wash Lurdy Ház csapata felelt.
2021.06.23.
Zolo
Műszaki adatok | |
Motor | 1999 cm3, soros, 4 hengeres, turbodiesel |
Teljesítmény | 241 lóerő (177kW) @4000/perc |
Nyomaték | 430 Nm @1400/perc |
Erőátvitel | 8 sebességes automata |
Gyorsulás (0-100 km/h) | 9,1 másodperc |
Végsebesség | 188 km/h |
Fogyasztás | 9,2 l/100km (7,5-15 l/100km) |
Saját tömege | 2248 kg |
Csomagtér | 1075-2380 liter |
Alapára | 20 766 000 Ft |
Tesztautó ára | 31 271 000 Ft |