Ssang Tivoli Grand X150 TGDi – Style Tech Sport (2022)

Színezd újra   Érdekes jármű érkezezett hozzánk tesztelésre. Korábban már forgalmazták, több, különböző motorral is, más néven. Akkor még úgy hívták, hogy SsangYong XLV. Gyakorlatilag a nálunk már tesztelt Tivoli kombi-puttonnyal megnövelt változata volt akkor is, de – számomra – érthetetlen módon az importőr kivezette a piacról, de szerencsénkre most visszatért, más néven – a…

Toyota Landcruiser Executive VIP Family (2021)

Klasszikus és örök   Vitán felül áll, hogyha valakinek a nevét említjük, akkor a Landcruiserről nagy, szögletes, kényelmes, árkon-bokron áthaladó terepjáró jut eszébe mindenkinek. A jelenleg forgalmazott – és az elmúlt 10 évben minimálisan változtatott – autó valóban tudja mindezt. A forma már messziről egyértelműen azonosítható, már-már külön brandként is tekinthetnénk rá, hiszen a Landcruiser…

Mazda MX-5 100th Anniversary G132 (2022)

A 100 éves márka roadstere Fontos tisztázni már az elején a roadster fogalmát: nyitható tető, két ülés, könnyű karosszéria és hátsó kerék hajtás. Ezt fejlesztette – fejleszti – folyamatosan a tökéletesség irányába a Mazda. Olyannyira, hogy több ízben is a világ legnépszerűbb roadsterének választották az MX-5-ös Mazdát. A kategóriának nem ismérve a hatalmas motorerő vagy…

Új rekord a Nürburgringen

A Porsche új körrekordja   Mivel terveink szerint rövidesen mi is a Nürburgring aszfaltját koptatjuk pár kör erejéig, az öreg Porschéval, szemmel tartjuk az ezzel kapcsolatos eseményeket. Nem régen érkezett a hír, hogy a Porsche a 4 ajtós, elektromos autók kategóriájában megdöntötte a körrekordot a Zöld Pokolban. A teljesen gyári, PDCC-vel (Porsche Dynamic Chassis Control),…