Toyota RAV4 2.0 Executive, 2019 – Dynamic Force, Multidrive S

A piros tankokcska   Meglepetten – kissé csalódott arccal – és ambivalens érzésekkel vettem át a tesztautót. Egészen őszintén hybridre számítottam. Már előre dörzsöltem a tenyerem, hogy 5-6 liter közötti fogyasztással oldom meg a hetet és autózhatok orrvérzésig, ahogyan korábban a Toyota C-HR-el is. Ezzel ellentétben a kihaló félben lévő szívó, benzines motorok talán egyik…

Ford Mondeo Titanium 1,5 EcoBoost 2019

Az utolsó pillanat   Nagyon szerettem volna kipróbálni egy Ford Rangert, hiszen az előző generáció erősebbik verziója, majd a facelift előtti gyengébb verziója (KÉK) járt nálam, de sajnos megsérült az autó, nem sokkal, mielőtt felvettem volna, így került hozzám ez a modell, hála a Ford Petrányi gyors és segítőkész hozzáállásának. Több szempontból is kellemes csalódás…

Mazda MX5 G184 Revolution Top, 2020

Vénasszonyok nyara Szeretem ezeknek a teszteknek a publikálását télire hagyni, ha lehetőségem van rá – egy kis kellemességet csempésznek ebbe a zimankóba, hála érte a Mazda Motor Hungarynak. A 3 évvel korábban tesztelt G160-as modell sajnos pont alattam köszönt el a diffitől – erre azóta gyári visszahívás is volt és helyre tették a problémát. Az…

Mikor durran ki az elektromos autózás léggömbje?

Zöld Budapest és “klímahiszti” foglalkoztatja a közmédiát jópár hónapja.  Engem is jó ideje foglalkoztat a téma, de konkrét számokat nem igazán találtam a különbségről, ami egy benzines és egy elektromos autó legyártása között van – költség, szennyezés, ökológiai lábnyom – illetve ezen autók újrahasznosításáról, üzemeltetéséről együttesen. Fontos kérdés az is, hogy mekkora változatást igényelne a…