SsangYong Musso Grand 2.2 e-XDI 4WD aut. Premium (2022)

ÚRISTEN VERY BIG! Ismét pickup tesztre került a sor és még mindig hatalmas a SSangYong óriás, 185,5 cm magas (tetősínnel közel 2 méter), pár centi híján szélessége is 2 méter. A facelift előtti, piros színben kipróbált Musso Grand tesztpublikálásakor is hangsúlyoztam, hogy hatalmas méretű járműről van szó. Mivel az első ajtóig megegyezik a SsangYong Rextonnal…

Toyota GR Supra Dynamic 2.0 (2022)

Két literes, Japán BMW Z4?   Lassan haladunk a tesztekkel – sajnos másodállásban csinálunk mindent, a napi 8 órás munkánk és a rendezvények mellett. Ez a remek Supra tavasszal járt nálunk, először a video anyag került fel róla a Youtube csatornánkra, most pedig pár sorban az írott teszt készül el. Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a…

Nürburgring Túra 2022

Zöld Pokol látogatás – irány a Nordschleife Nagyon régi vágyam volt ez a túra. Valahol talán a videojáték korszakból indult a dolog, a 2000-es évek elején. Azt hiszem az első Forza volt, ahol a Nürburgring a pályák listáján volt. Értelemszerűen a Nordschleife volt a lényeg. Szép sorban, ami hazai viszonylatban akkor elérhető volt, azokat kipipáltam,…

XEV Yoyo (2022)

Guruló, villanyesernyő Mostanában rengeteg szó esik a fenntartható autózásról, a fenntartható mobilizációról. Nem régiben adtunk hírt egy új, Kínai gyártó – a Geely – hazai importjának indulásáról is. Mostanában igen fontos kérdéskör a lokális szennyezés, ennek kapcsán, korábbi cikkünk igen részletesen kivesézi az elektromos autózással kapcsolatos szilárd véleményünket, ennek ellenére tagadhatatlan, hogy a motorizáció mégis ebbe…