Ford Ranger Raptor EcoBlue 2.0, 2020

A képen kisebbnek tűnt   Igen, ez volt a leggyakoribb mondat, ami elhangzott a pár nap alatt, amíg a Raptorral mászkáltam – „A képen kisebbnek tűnt!” Nem szimplán 187,3 cm magasságával és több, mint 2 méteres szélességével, 5,5 méteres hosszával hatalmas – a korábban legmagasabb, tesztelt járművünk a SsangYong Rexton G4 volt – de kinézete…

Toyota Supra GR Sport, 3.0 Turbo 2020

Miért ne? Gyakorlatilag az utolsók között kaptam meg a Toyota importőri tesztautóját. Már szinte mindenki végigment rajta, aki tesztelhette. Itt-ott sérült elemek, karcok, hirtelenmegoldások, hogy pöröghessen a tesztautó. Mindettől függetlenül fülig ért a szám, amikor belehuppantam az ülésbe. Igen, szó szerint huppantam – a ki- és beszállás nem egyszerű feladat. Eleve alacsonyra kell beszállni –…

Ford Puma 1,0 EcoBoost ST Line-X 2020

Újraálmodva 18 vagy. Apádnak jól megy, hazajött a rendszerváltáskor, nyitott pár éttermet, büfét a kint összerakott pénzéből, érettségire megkapod a vágyott Ford Pumát. Ezerhetes Zetec motor, 125 ló, hasít, mint bicska a szalonnában, csajként alázod vele a fiú osztálytársaid szakadt Ladáit, hiába van bennük zsugor, Havassy meg ilyen számodra mit sem mondó dolgok. Aztán évek…

Jaguar E-Pace R-Dynamic, SE 150LE D – 2020

Úri huncutság   Ahogy egyre több prémium gyártó, a Jaguar is elindult egy ideje a SUV-osodás útján. Tetszik – nem tetszik, most ez a trend. Először a Range Roverrel azonos kategóriában, most már eggyel lejjebb is próbálkoznak. Mondhatni, az E-Pace a márka belépő modellje, s mint más márkáknál, itt is egy crossover a „legkisebb” –…