SsangYong Rexton G4 Premium Plus (2022)

Apró változások Régen járt nálunk SsangYong Rexton és akkor is nagyon szerettük. A hatalmas, tágas, kényelmes utasteret nem lehet nem szeretni. A külseje szubjektív, bár nekünk kifejezetten tetszett és az utóbbi ráncfelvarrásnál igen óvatosan nyúltak a modellhez, mégis igen sok változás érkezett. Maga a forma változatlan, de faragtak a fényszórókon, remek, LED-es holmik kerültek bele,…

AszfaltTeszter Epizód I.

Vajon hány szerelmet bír még el…? Ez az első rész, a beharangozó után. Reméljük, hogy valóban felkeltjük az érdeklődéseteket és sikerül felhívnunk a figyelmet egy valós és aktuális problémára. Árulkodó a fenti pár szó, bizony megnéztük, mit tud a Pesti Rakpart felújított része. Reménykedtünk, hátha sikerül kellemesen csalódni, hátha csodás síkokat, mesés simaságot, különleges kiképzést,…

Toyota Highlander Hybrid AWD-i Executive (2021)

Holdfényes tehénke   Meseszép ez a Holdfénymetál névre hallgató prémium szín, szerintem minden fillére megéri a 150 000 Ft felárat. A nagy méretű, 7 üléses SUV-ok között a Highlander nagyjából középen helyezkedik el a palettán méret szempontjából – házon belül is akad nagyobb, arról is rövidesen szó lesz. Egyel kisebb méretben, kizárólag 5 üléssel pedig…

Nissan Micra N-Design 1.0 IG-T 92 XTRONIC (2021)

Változatlan apróság   Közel három éve, hogy Micrát kaptunk a kezeink közé, azóta egészen minimális változások érték a járművet. Vitán felül sok mindenben azonos a Renault Clioval, de mégsem teljesen ugyanaz. Mások a lámpák, a hűtőrácsot márkára szabták, kicsit mások a sárvédők, de aki jobban megfigyeli, észreveszi az azonosságokat is. Az utastér már sokban diverzifikált, itt…