A balettcipős, tüllszoknyás, csinos vendégmunkás.
Hatalmas változáson ment keresztül az ISUZU D-Max legújabb modellje. Már a külseje is nagyot változott, az LS Plus felszereltséggel sokkal divatosabb lett, sokkal kellemesebb a kinézete. A határozottan Japán külső egészen dinamikusnak hat. Szemlátomást a jelen kor divatjára szabta a gyártó az autó külsejét és belsejét is. A fiatalos, sportos frontra még egy légterelő szemöldök is felkerült a morcos tekintetet megkoronázva.
Elől és hátul teljesen LED-es lámpák vannak, már az első ködfényszórók ereje is elég lenne a poroszkáláshoz, a fényszórók pedig valóban nappali világosságot adnak. A hatalmas hűtőrács szinte felfalja, aki elé kerül, roppant látványos eleme az autó elejének, a roppant divatos felnik és a műanyag szélesítések is segítik az új kinézet divatosságát. A “Valencia Narancs” névre hallgató, kolbászzsír-metál fényezés is gyönyörű, az előd modellhez is volt szerencsém egy hasonló árnyalatban.
Ahogy a videoban elhangzik többször is: nem lenne szívem összekoszolni és funkciójának megfelelően használni az autót ezzel a pompás kinézettel. Az utastér változásait is zongorázni lehet, a korábbi nyers, puritán, szinte kizárólag funkcionális melós járgányból kényelmes, jól felszerelt, már-már luxus pick-uppá avanzsált a D-Max. Mindezzel egyetemben természetesen megőrizte használhatóságát, hiszen a strapa- és teherbíró alváz és futómű alig változott, ugyanez mondható el a motorról is. Az utastér minden kényelmével párhuzamosan szintén megőrizte remek funkcióit, remek gumiszőnyegek várják a koszos bakancsokat az első és a hátsó ülések előtt. Meglepő újdonság belül a 9″-os kijelző, amin a szórakoztató elektronikát, mobil telefont, navigációt is vezérelhetjük. Egészen kellemes HiFi van az autóban, jutott hangszóró bőven a hátsó ülésekhez is. Pick-uphoz képest egészen jó a helykínálat elől és hátul is, könyöklők, pohártartók, remek kapaszkodók és az elődnél sokkal igényesebb anyagok fogadnak mindenütt. Az elektromosan állítható első ülések egész kényelmesek és jó formájúak, külön kiemelném az válltámaszokat, amiknek köszönhetően szinte együtt mozoghatunk az autóval. Változatlanul rengeteg rekesz, kreatívan kialakított tároló van az utastérben, a méretes jármű navigálását radarok, tolatókamera segíti. A kapcsolható összkerékhajtás kérlelhetetlenül kihozza az autót minden olyan helyzetből, ahonnan a megfelelő gumik kihozhatják. Az Aisin gyártmányú, automata váltó hízelgő komfortja szerintem felesleges egy ilyen járműben, a hat sebességes kézi váltó inkább illik egy munkás járműhöz.
A motort az elődmodellnél frissítették, komolyabb változás most nem érte. Nyomatéka, ereje kényelmesen boldogul a két tonna fölötti járművel, még megrakott állapotban is magabiztosan lendíti előre a hatalmas járművet, teszi mindezt élhető 8-10 liter/100 km közötti fogyasztással. Az új, elektronikus, biztonsági berendezések néha meglepően reagáltak a használatra, de semmi komoly fennakadást nem okoztak, bizonyára az első szoftverfrissítések alkalmával kiküszöbölik ezeket az apróságokat is.
Az új ISUZU D-Max kifejezetten divatos és üdítő változáson keresztülment, roppant strapabíró szereplője a hazai pick-up piacnak, kiváló ár/érték arányával pedig még mindig nagyon nehezen veszik fel a versenyt a konkurens márkák járművei.
Elindítottunk egy kisebb játékot is, Youtube csatornánk népszerűsítésére is, nézzétek meg mindenképpen.
Szokás szerint mellékeltük a részletes műszaki adatokat, a többit pedig tekintsétek meg a Youtube csatornánkon. Iratkozzatok fel és kövessetek minket!
Tesztautónkat az ISUZU hazai forgalmazójának köszönhetjük, tisztaságáért pedig ismét az Easy Wash Lurdy Ház csapata felelt.
2021.09.02.
Zolo
Műszaki adatok | |
Motor | 1898 cm3, 4 hengeres, turbódízel |
Teljesítmény | 163 LE (120KW) @3600 fordulat/perc |
Nyomaték | 360 Nm @2000-2500/perc |
Váltó | 6 sebességes automata váltó |
Gyorsulás (0-100 km/h) | 12,9 másodperc |
Végsebesség | 180 km/h |
Fogyasztás | 8,9 l/100km |
Saját tömeg | 2010 kg |
Listaár | 10 158 730 Ft |
Alapár | 13 665 360 Ft |