eSZPéeSZ
eSZPéeSZ


A hátsó üléseken természetesen szűkös a hely, de ott is el lehet férni. A furcsa, kagyló forma ellenére maga az ülés jó formájú, kényelmes, széltében is elférni, a fejtér is éppen elégséges – mókás, hogy az erősen lejtős hátsó szélvédő miatt napellenzőket lehet kihajtogatni a hátsó ülések fölé is – a lábtér viszont szűkös. Ahhoz, hogy négy felnőtt utazzon együtt az autóban, az első üléseket is előre kell húzni egy kicsit, úgyhogy inkább 2+2 személyről beszélhetünk. Tény: sokkal tágasabb hátul, mint a 944-esem. A csomagtér széles, hosszú és lapos. A hátsó két ülés előre döntésével az eredeti 200 literről rögtön a duplájára 400 literre növelhető. Valójában ide elég, ha egy hitelkártya befér, akkoriban egy ilyen kategóriás autónál nem volt releváns szempont a csomagtér mérete, formája. Tekintettel arra, hogy a transaxle elrendezésnek köszönhetően itt, alatt foglal helyet a váltó, a difi és a féltengelyek, érthető az elrendezés, mi több, a speciális, Porsche-féle félmankókerék is itt található. Elmélet szerint leengedett állapotban is elvisz a legközelebbi kúthoz a tömörsége miatt, ahol felfújás után a következő gumisig limitált sebességgel használható. Nem próbáltam soha – nem is szeretném.
